Re: Fujitsu Siemens ESPRIMO Mobile V5505

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 13 Nov 2007 - 03:29:45 MET

"mk_102" 4738d2fe$1@news.home.net.pl

> Podałeś linka do konkretnej oferty Ery, a z niej wynika to co napisałem.

Ale nie ja zapłacę.

> Nie spotkałem notebooka z ekranem 15,5". Natomiast przejrzałem dane 146

Miało być 15.4, ale omyłkowo napisałem 15.5.

> modeli notebooków z ekranem 15,4" i najlżejszy z nich HP 6720s waży 2,49 kg.

Być może. Ja rzuciłem okiem na kilka (15.4) i ważyły po 1.7 kg lub 1.8 kg,
ale teraz widzę, że raczej ważą po 2.7 kg.

> Ponieważ ten FS waży 2,7 kg więc różnica wynosi 0,21 kg. Do około 1 kg
> trochę brakuje.

To dobrze i źle. Dobrze, że ten nie jest jakoś szczególnie ciężki;
źle, że aż tyle to waży; ale ogólnie nie będę go targał pod pachą
a woził samochodem.

> W Erze, z tego co mi wiadomo to jeszcze sobie poczekasz.

Ile?

> Teoretycznie EDGE może osiągnąć nawet 1 Mb/s, ale ponieważ większość
> operatorów na świecie postawiła na 3G więc patrz wyżej.

> Piszą dokładnie tak: "Korzystasz bezpłatnie z prawie 400 punktów
> HotSpot sieci Era"

W niektórych miejscach napisane jest, że bezpłatnie, a w innych,
że trzeba dopłacić. Wolałbym bezpłatnie.

> Cytat z oferty do której dałeś linka.

Tak -- w tej ofercie jest za freeko, ale ja
zazwyczaj na zimne dmucham, aby nie poparzyć się.

> To pewnie zależy gdzie. Ja korzystam z Plusa i tylko 3 razy zdrzyło
> mi się korzystać z hot spotów Ery i 2 były w standardze g trzeci w b.

A gdzie to było i kiedy? B chyba jest już archaizmem, ale nie każdy ma
ochotę na modernizację.

> Jak się czepiasz literówek to sam ich nie rób. Co to jest "znma"?

> Tak, miałem. Tylko w tym roku sprzedałem 78 szt. notebooków, z tego ponad
> połowa to FS.

To możesz zajrzeć do dokumentacji. Na jeden telefon bym te
informacje otrzymał, gdybym miał coś, co się nazywa telefon.
(na m@ile w tym kraju ludzie czasami nie odpowiadają)

Oczywiście nie insynuuję, że to jakaś Twoja powinność wobec mnie.
Natomiast to, co napisałeś, wyglądało tak, jakbyś utrzymywał, że
znasz 1990 notebooków z 2000 istniejących, ale akurat tego nie,
podczas gdy byłbyś równie mocny w temacie jak ja.

> Ale ja tu chyba czegos nie rozumiem. Zadajesz pytania na grupie,
> a jak ktoś usiłuje Ci pomóc to się obrażasz jak nasz Pan Prezydent.

Powoli zapominam, kto jest naszym prezydentem, a już na pewno nie
wiem, o jakie obrażanie chodzi w jego przypadku. W moim zresztą też.

> Z mojej strony EOT.

Jak EOT, to EOT. A jak nie EOT, to możesz (jeżeli chcesz) napisać
coś o tych notebookach. Na przykład coś o systematyce nazewnictwa
(dlaczego ten akurat tak się nazywa) albo o karcie graficznej (na
przykład to, do czego się już nie nadaje czy dlaczego nie nadaje,
a do czego jeszcze nadaje) bądź w ogóle coś o tych notebookach.

Poza mną "Piter" fh7m2g$hsm$1@inews.gazeta.pl też ma jakieś pytania.
Jeśli się obraziłeś na mnie -- możesz odpowiedzieć jemu, a ja poczytam.

Mnie zazwyczaj mała wytrzymałość fizyczna plastyków nie przeszkadzała.
Może dlatego, że zazwyczaj delikatnie się ze wszystkim obchodzę, może
dlatego, że zazwyczaj wszystko jest dostatecznie mocne, a może dlatego,
że do tej pory dobrze radziłem sobie z klejeniem czy lutowaniem,
uzupełnianiem ubytków, wierceniem dziur w wypełnieniach itp...

Notebook jest mi potrzebny do tych celów, o których pisałem.
(nie na przykład do biegania po mieszkaniach i sprawdzania
uszkodzeń w telemetrycznych przystawkach) Chcę mieć stale
dostęp do sieci, w szczególności do map (odbiornik GPS mi
nie jest potrzebny, bo rzadko się gubię) i do kont m@ilowych
oraz pocztowych. Mile więc widziana odporność na wstrząsy,
których nie brak w samochodzie.

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'