Re: Fujitsu Siemens ESPRIMO Mobile V5505

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 16:10:07 MET

"mk_102" 47378441$1@news.home.net.pl

> Za darmo to można najwyżej w mordę dostać.

Ale ja nie sięgam tak wysoko.
Mnie interesują dary z dolnych półek.
No i najniżej można mieć za darmo notebooka.

> Nie dostajesz go za darmo tylko
> na 36 rat i w sumie z abonamentem zapłacisz ponad 7k zł.

A jednak nie zapłacę za nigo ani złotówki, a jeśli nawet zapłacę
jakąś/ileś złotówkę/złotówek, to nie zapłacę ani 7k, ani 3k, ale
jakieś drobne albo nawet zarobię na inflacji, jako że nie jestem
wierzący w cuda gospodarcze V RP.

> O kilogram mniej to ważą notebooki 12" a nie 15,4".

Porównywałem 15.5 cala. Może nie są lżejsze o cały kilogram, ale o około 1 kg.

> Już masz tylko nie w Erze a w Plusie.

W Plusie tak, ale ale czy w Erze, jako że notebook jest sprzedawany w Erze.

> Około 236 kb/s i więcej raczej nie będzie.

Ponoć w 2009 EDGE ma przyspieszyć trzykrotnie.

> Chyba tak, przynajmiej tak piszą.

Chyba nie -- przynajmiej tak piszą.

> Zwykle są w standardzie g, chociarz trafiają się jeszcze b.

Najwyraźniej zwykle są w standardzie b.
Nie znma słowa 'chociarz'.

> A tego to nie wiem. To jest nowy model i jeszcze go u siebie nie miałem.

A miałeś cokolwiek? Bo piszesz tak, jakbyś nie miał niczego.

-=-

Do reszty Tobie równych czy podobnych -- nie chcę pogadać.

Chcę/szukam informacji, bo chcę kupić tego notebooka. Chcę
go zabierać na przejażdżki, gdzie będzie mi służył za mapy
czy atlasy i umożliwiał mi kontakt ze światem, w tym także
udostępniał mi kontakt do moich kont bankowych, m@ilowych,
czy grup dyskusyjnych. Być może podłączę do niego jakiegoś
VoIPa softowego i obwieszę go różnymi programami lub nawet
innymi systemami i czasami będzie pracował jak desktop.

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'