Re: Gigabyte M61P-S3 i różne dziwne problemy

Autor: dizel <dizel8_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 11:19:25 MET

On Mon, 05 Nov 2007 20:08:38 +0100, Marcin Kocur
<marcinkocur@gmail.com.wytnij> wrote:

>Witam!
>
>Stałem się szczęśliwym posiadaczem płytki z tematu (AM2). Niestety, mam
>z nią kilka problemów.
ja też

>- Pierwszy
u mnie to działa ok
>- Drugi upierdliwy prolem to wredny niski dźwięk przy starcie.
mam tak samo jak u ciebie

>- Trzeci to oczywiście temperatura mostka ;)
nie sprawdzalem ale pewnie masz racje
>- Czwarty, znów upierdliwy, wolne włączanie.
to powolne włączanie spowodowane jest właśnie aktualizacją biosu.Ten
najnowszy bios to właśnie powoduje,na starym biosie f2 tak długo nie
myślał.Też mam ten komunikat DMI i coś tam update success przy każdym
starcie/restarcie,ale to oczywiście wina tego najnowszego biosu,na
starszym ten komunikat się nie pokazywał
>- Szósty: aktualizacja BIOS-u za pomocą QFlash podobno możliwa z
>pendriva, ale w praktyce wykrywało jedynie dyskietkę.
u mnie elegancko poszła aktualizacja biosu z pendriva,bez problemu go
wykrył nie pokazywało pendrive tylko pokazywało floppy A i floopy B i
wziąłem B i ok)

>Poza tym wszystko działa. Czym powyższe problemy mogą być spowodowane,
>źle coś podłączyłem? Zwarcie? Wada płyty?
Podejrzewam że poprostu ten typ tak ma i tyle:)
U mnie dochodzi jeszcze zawieszanie sie kompa w trakcie startu systemu

Pozdrawiam