Re: Gigabyte M61P-S3 i różne dziwne problemy

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 17:19:03 MET

Osoba dizel napisała na pl.comp.pecet:

> to powolne włączanie spowodowane jest właśnie aktualizacją biosu.Ten
> najnowszy bios to właśnie powoduje,na starym biosie f2 tak długo nie
> myślał.Też mam ten komunikat DMI i coś tam update success przy każdym
> starcie/restarcie,ale to oczywiście wina tego najnowszego biosu,na
> starszym ten komunikat się nie pokazywał
Udało mi się to obejść. W Advanced BIOS Features jest coś takiego jak
zabezpiecznie flasha przed zapisem w czasie POST. Trzeba ustawić na
Enable. Mogę sprawdzić jak dokładnie ta opcja się nazywa.

To jednak nie rozwiązuje problemu, a tylko usuwa komunikat o DMI i
trochę przyspiesza start.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur