Re: co moglo pasc procesor czy plyta?

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 22:18:43 MET

> Dzieki za odpowiedz. Sprawdzalem kolejno : grafika,pamiec itp odłaczałem
> cd, coolera az doszedlem do samego procka. Zasilacz jest nowy -
> sprawdzalem na innym kompie dziala.
> Kondesatorki niby ok... nie mam jak porownac z innym prockiem. Zamowilem
> tego durona 800 Mhz za 20 zl..w ciemno...z allegro (działający). Mam
> nadzieje, ze sie uda :)
> Co to sa te mosfety? Biosa tez zresetuje - wyjąć na chwilkę tą bateryjke z
> płyty?

Zworka powinna byc clear cmos ale moze wyjac baterie ale odlacz ficzynie
wtyczke zasilania od zasilacza . Zobacz czy przypadkiem nie masz ustawionego
fsb na 133 mhz bo 800 mhz procek idzie na 100 mhz fsb. Mosfety to takie
tranzystory ale bez ich wylutowania nie sprawdzisz. Moze faktycznie ten
procek jest padniety bo z allegro to roznie bywa. Czesto do mnie klienci
przychodza z sprzetem kupionym na allegro ktory mial dzialac a nie dziala.

Mirek