Re: TV na Gigabyte 2600XT - pomocy.

Autor: Bazyl <bazyl3[CIACHO>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 22:14:41 MET

Bazyl wrote:

> Sprawdzone. Monitor był podłączony właściwie, czyli wg instrukcji do
> DVI-I 2. Przejścióka podłączona, przełącznik na 1 (nie wiem, czy tak
> powinno być bo przy 0 pisze TV, przy 1 HDTV??) i ciągle d..a :(:(

OK. Niby wszystko da się poustawiać i obraz w filmach zaczyna wyglądać
znośnie (przy odpowiednim ustawieniu w Avivo), pulpit ciągle przejaskrawiony
(a więc nici z oglądania np. zdjęć), ale wciąż nie wykrywa TV (nawet przy
zahaczonym wymuszaniu). Ręczne włączanie za każdym razem mija się IMO z
celem (tak, tak, leniwy jestem), tak więc karta ni cholery nie zaoferowała
mi bezstresowej funkcjonalności. Może oddać i wrócić do jakiejś 7300GT?? Sam
już nie wiem i łeb mi pęka. No i żona kiwa głową... :)

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3CIACHO@go2.pl ]