Re: co moglo pasc procesor czy plyta?

Autor: Bulit <test_at_test.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 22:01:08 MET

> Sprawdz czy nie masz wybulonych kondensatorow na plycie, to czesty
> przypadek
> w plytach na socket A a szczegolnie plyt ECS oraz Soltek. Pozniej sprawdz
> zasilacz podmieniajac na inny sprawny jak nie pomoze to poodlaczaj
> wszystkie napedy i wyjmij karty za wyjatkiem grafiki i wlacz jak to nie
> pomoze to jeszcze zamontuj inna sprawna grafike i sprawdz jeszcze moduly
> pamieci podmien. Jak to nie pomoze to z inna plyta sprawdz lub procesorem
> tylko nie ukrusz rdzenia procesora. Ale ja stawiam na wybulone
> [...]

Dzieki za odpowiedz. Sprawdzalem kolejno : grafika,pamiec itp odłaczałem cd,
coolera az doszedlem do samego procka. Zasilacz jest nowy - sprawdzalem na
innym kompie dziala.
Kondesatorki niby ok... nie mam jak porownac z innym prockiem. Zamowilem
tego durona 800 Mhz za 20 zl..w ciemno...z allegro (działający). Mam
nadzieje, ze sie uda :)
Co to sa te mosfety? Biosa tez zresetuje - wyjąć na chwilkę tą bateryjke z
płyty?
Pozdrawiam