Re: Jakie LCD ~22-24"?

Autor: Wania <waszka.lukasz_at_wp.pl.NIENIENIE>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 18:27:28 MET

> tanie duże TN, albo na super drogie monitory dla zawodowo pracujących
> 1. matryca mva lub pva; dopuszczam ips/sips, ale nie dopuszczam TN!;

Masz racje jest z tym kłopot.
Nańsze na PVA to jedynie jakieś egzotyczne deawoo,
można by szukać też w acerach bo niby są 24" na PVA, a potem
się okazuje że te w Polsce to jedynie TN.

Moim zadaniem warto przekonać się do tanich a w miarę dobrych TN,
czyli do nowych samsungów.

Najlepszy 226CW - nowe świetlówki - ciężko go jeszcze znaleść,
drugi w kolejności 2232BW - nie ma loteri matrycowej zawsze w nim siedzi
samsung TN III:
http://www.proline.pl/shop.php?ref=a1&prodid=SAMSUNG+22+2232BW
drochę durnowato wygląda - jak fortepian, ale obraz bardzo dobry.
Jak na TN to rewelacyjny!

Samsung na S-PVA 24" jest ponad 4x droższy, myślę że narazie się nie opłaca
warto kupić coś taniego 11xx zł i cieszyć się a potem za 2/3 latka, kupić
sobie
33" na S-PVA2/OLED/??? również za 1tyś zł.