Re: Jakie LCD ~22-24"?

Autor: eRKa <remekATasterDOTpl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 19:49:04 MET

Hey,

> Masz racje jest z tym kłopot.

Na wstępie dzięki za zainteresowanie.
Do rzeczy - nie jest tak źle, jak piszesz.

> http://www.proline.pl/shop.php?ref=a1&prodid=SAMSUNG+22+2232BW
> drochę durnowato wygląda - jak fortepian, ale obraz bardzo dobry.
> Jak na TN to rewelacyjny!

Może i tak, ale sorry, to nie ta klasa, o której pisałem. Mam TN na
codzień - i nie nadaje się to to zdjęć, jakichkolwiek, niestety. Cieszę się,
że TN jest coraz lepsze, mam nadzieję, że znajdzie nabywców.

> Samsung na S-PVA 24" jest ponad 4x droższy, myślę że narazie się nie
> opłaca
> warto kupić coś taniego 11xx zł i cieszyć się a potem za 2/3 latka, kupić
> sobie
> 33" na S-PVA2/OLED/??? również za 1tyś zł.

Nie chcę powtarzać, co tak naprawdę mnie interesuje - polecam poprzedni
post. Taki sam list powiesiłem na pl.rec.foto.cyfrowa i tam trochę więcej
się dowiedziałem. Otóż zawęziłem sobie cel - do Hyundai W241D - model
pojawił się niedawno w ofercie i nie wiem co sobą reprezentuje oraz NEC
2470WNX - monitor wszedł do sprzedaży chyba w kwietniu. Jeśli ktoś miałby
możliwość coś napisać na ich temat, ew. biorąc pod uwagę moje wymagania
podrzucił jeszcze jakąś propozycję - będę wdzięczny.

Pzdr, eRKa.