Re: Jakie LCD ~22-24"?

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 00:49:41 MET

> Moim zadaniem warto przekonać się do tanich a w miarę dobrych TN,
> czyli do nowych samsungów.

Nie istnieje coś takiego jak dobre TN. Marketing czyni cuda, producenci
również się uczą jak coraz bardziej atrakcyjnie pokazywać te odgrzewane
kotlety.

> Samsung na S-PVA 24" jest ponad 4x droższy, myślę że narazie się nie
> opłaca
> warto kupić coś taniego 11xx zł i cieszyć się a potem za 2/3 latka, kupić
> sobie
> 33" na S-PVA2/OLED/??? również za 1tyś zł.

Klasa "budżetowa" zawsze taka będzie. Tak samo jak 10 i 5 lat temu za 1 tys
zlo kupowało się monitor klasy hipermarketowej, obecnie tak samo i nic nie
wskazuje aby mialo być inaczej w najbliższej przyszłości.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!