Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 08:06:19 MET
Message-ID: <slrnfj2ovb.4jq.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

In the darkest hour on Tue, 6 Nov 2007 15:13:28 +0000 (UTC),
Adramelech <adresu@tu.nie.ma> screamed:
>
>> Nadal nie rozróżniasz przypadków, kiedy możesz powołać się na
>> niezgodność a kiedy na gwarancję... :|
>
> To klient określa czy reklamuje towar z tytułu gwarancji, czy niezgodności z
> umową. Większość sprzedawców nie rząda by kliet udowodnił że niezgodność
> istaniała w momencie zakupu, nawet jeżeli mineło już wiecej niż 6 miesięcy od
> daty zakupu.

Większość to nie wszyscy. Ale dokładnie o to mi chodziło.

> No chyba że mamy do czynienia z laptopem Lenovo. Ta wspaniała i wychwalana tu
> firma daje 12 miesiący gwarancji od daty wyprodukowania laptopa przez Lenovo,
> a nie od daty sprzedarzy. A te złomy do polski to potrafią przez kilka
> miesiecy płynąć po oceanach i przechodzą nawet z połową czasu gwarancji.
>

O. "Ciekawa" zagrywka... :|

-- 
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
[ 08:04:56 user up 11518 days, 19:59,  1 user, load average: 0.01, 0.89, 0.59 ]
                     int i ; memset( &i, 0, sizeof(int) );
Received on Wed Nov 7 08:10:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 07 Nov 2007 - 08:51:05 MET