Re: czy AMD Athlon X2 4200 dobry do 8800GT?

Autor: Marcin P. <lelec_at_op.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 08:03:21 MET

Użytkownik "Zwolenniczak" <turbomiot@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:fgoc0n$jp4$1@mx1.internetia.pl...

> Będzie dobry.

Ogólnie, Athlony są teraz niemodne. Możliwosci najtańszych Inteli (E2140 i podobne) po lekkim OC są o wiele większe, niż owego Athlona. Do takiej grafiki to ja bym brał raczej Q6600.
Spora rozpiętość proców, które polecam, spowodowana jest współczynnikiem wydajność/cena,
która wg moich subiektywnych kryeriów jest najlepsza dla E2140 i Q6600, które po "lekkim OC" wyciągają spokojnie 3GHz. Q6600 ma 4 rdzenie i do pewnych zastosowań jest najlepszy na świecie. Jeśłi myślisz przyszłościowo, to też tylko Q6600, bo niebawem proce z 8 i 16 rdzeniami będą na topie....
A Athlony? No cóż. Są niemodne.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin