Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 08:08:37 MET

In the darkest hour on Tue, 06 Nov 2007 07:06:05 -0800,
Tazzer <tazzer@o2.pl> screamed:

> Nie chce hintow, nie chce szukac, ja Tobie nie kazalem szukac, tylko
> podalem konkretne linki, konkretne dane; nie opinie userow z
> pl.soc.prawo, tylko prawnika. Zrob to samo, jesli sie ze mna nie
> zgadzasz - po prostu wykaz, ze sie myle.

Dałem Ci wędkę, nie rybę. Jeśli będziesz nadal ślepo tkwił w swoim
przekonaniu nieomylności to już nie będzie moja piaskownica.

> Usterka: nie wysuwa sie tacka z DVD. Fragment z ustawy o szczególnych
> warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego:
>
> Art. 4.3 "...domniemywa się, że towar konsumpcyjny jest zgodny z
> umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest
> zwykle używany, oraz gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom
> cechującym towar tego rodzaju...."
>
> Cecha towaru tego rodzaju jest wysuwanie sie tacki poprzez nacisniecie
> przycisku i mozliwosc umieszczenia w napedzie plyty.

Nie chodziło o cechę towaru a o to co napisane zostało
w <Xns99E0A515F9D0Fadresutuniema@127.0.0.1>.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
[ 08:06:31 user up 11518 days, 20:01,  1 user, load average: 0.01, 0.89, 0.59 ]