Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 13:25:38 MET
Message-ID: <slrnfj0na2.c2e.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Robbo"
>Ja korzystalem z tych praw konsumenta na wlasnej skorze. Gwarancja
>producenta byla 1 rok, jednak odpowiedzialnosc sprzedawcy to 2 lata.

Podstawa prawna?

>Wiele osob niezdaje sobie sprawy ze to sprzedawca odpowiada za sprzet
>niezaleznie od tego czy gwarancja producenta jest czy nie.

Odpowiada za ewentualną niezgodność towaru z umową. Poczytaj KC.

>Konsument zawsze moze przyjsc do
>sprzedawcy żądając naprawy sprzętu.

Oczywiście. Podobnie jak zawsze może przyjść do sprzedawcy żądając
pokoju na świecie. Tyle, że nie zawsze z tego coś wynika.

-- 
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Bilety  należy  kasować  przed  zejściem(ZTM
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. Warszawa)
\.http://epsilon.eu.org/\.\ 
.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\. 
Received on Tue Nov 6 13:30:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Nov 2007 - 13:51:04 MET