Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Tazzer <tazzer_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 13:34:16 MET
Message-ID: <1194352456.723138.288850@57g2000hsv.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"

>Ma a uwaga - je li korzystasz z google groups nie u ywaj z aski swojej
>polskich liter...

Nie korzystalem z polskich znakow, tylko cytowalem, a ze teraz pisze
spod linuxa, to zapomnialem skorygowac ustawien - przepraszam, juz
naprawilem, mam nadzieje, ze bedzie dobrze, a jak nie, to jeszcze bede
musial posiedziec nad tym.

>Oczywi cie, e mo e pojawi si pó niej - ale to obejmuje ju gwarancja.

Czytales linki podany przeze mnie?

>Podstawa prawna?

Czytales linki podane na poczatku watku? Tam jest podstawa prawna.

>Odpowiada za ewentualn niezgodno towaru z umow . Poczytaj KC.

Tobie radze (uprzejmie) poczytac co to oznacza niezgonosc towaru z
umowa.

>>Konsument zawsze moze przyjsc do
>>sprzedawcy daj c naprawy sprz tu.

>Oczywi cie. Podobnie jak zawsze mo e przyj do sprzedawcy daj c
>pokoju na wiecie. Tyle, e nie zawsze z tego co wynika.

Pokoju nie moze wyegzekwowac, ale swoje prawa tak.

Panowie i Panie, klocicie sie, ze to niemozliwe, ze tak nie jest, a na
poczatku macie podane linki - jeden z nich to kodeks, gdzie macie
dokladnie opisane. Przeczytajcie to, naprawde warto z tego korzystac.

Pozdrawiam
Tazz
Received on Tue Nov 6 13:35:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Nov 2007 - 13:51:04 MET