Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 13:49:28 MET
Message-ID: <fgpobg$j1g$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnfj0na2.c2e.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

>>Konsument zawsze moze przyjsc do
>>sprzedawcy żądając naprawy sprzętu.
>
> Oczywiście. Podobnie jak zawsze może przyjść do sprzedawcy żądając
> pokoju na świecie. Tyle, że nie zawsze z tego coś wynika.

Wszystkie umowy, przepisy okreslaja obowiazki lub prawa w styli "sprzedawca
ma obowiazek", "konsument ma prawo żądać" itp.
W ten sposob to caly kodeks mozesz wysmiac. Czy do tego wlasnie dąży Twoj
poziom dyskusji?

-- 
rb 
Received on Tue Nov 6 13:55:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Nov 2007 - 14:51:05 MET