Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 11:57:56 MET
Message-ID: <msxtxybf22ff$.dlg@habeck.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 06.11.2007, o godzinie 10.50.16, na pl.comp.pecet, Budzik napis

> no ale przeciez producent nie mówił nic o tym ze towar przez dwa lata nie
> moze sie zepsuc. Nawet wiecej - załozyłze oze sie zepsuc, i dlatego dał ci
> gwarancje, prawda? Reasumujac - gdyby okazało sie ze napedy psuja sie przez
> jakas wade fabryczna i jest to przypadłosc całej serii, jak najbardziej
> mozesz skorzystac z tego prawa. Jezeli jednak towar zwyczajnie sie zepsuł -
> korzystaj z gwarancji.

Zależy co lepsze. Tyle, że w ustawie nie ma ostrych granic czasowych co do
naprawy czy wymiany (jest tylko konkretny dwutygodniowy czas na
ustosunkowanie się do żądań klienta). Dodać należy, że wymiana towaru w
przypadku niezgodności sprawia, że czas niezgodności biegnie od nowa. Tego
przy gwarancji być nie musi. Więc trza wybierać roztropnie.

-- 
Pozdrawiam,
*Habeck*
/Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
- Schutzbach
Received on Tue Nov 6 12:00:10 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Nov 2007 - 12:51:04 MET