Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 19:19:27 MET
Message-ID: <06112007.19BBA572@budzik61.poznan.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Osobnik posiadający mail habeck@NOSPAM.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Dnia 06.11.2007, o godzinie 10.50.16, na pl.comp.pecet, Budzik napis
>
>> no ale przeciez producent nie mówił nic o tym ze towar przez dwa lata
>> nie moze sie zepsuc. Nawet wiecej - załozyłze oze sie zepsuc, i
>> dlatego dał ci gwarancje, prawda? Reasumujac - gdyby okazało sie ze
>> napedy psuja sie przez jakas wade fabryczna i jest to przypadłosc
>> całej serii, jak najbardziej mozesz skorzystac z tego prawa. Jezeli
>> jednak towar zwyczajnie sie zepsuł - korzystaj z gwarancji.
>
> Zależy co lepsze. Tyle, że w ustawie nie ma ostrych granic czasowych
> co do naprawy czy wymiany (jest tylko konkretny dwutygodniowy czas na
> ustosunkowanie się do żądań klienta). Dodać należy, że wymiana towaru
> w przypadku niezgodności sprawia, że czas niezgodności biegnie od
> nowa. Tego przy gwarancji być nie musi. Więc trza wybierać roztropnie.
>
ale ja nie mówie o tym ze jest wybór, tylk ze zwykłe zepsucie sie sprzetu
nie poparte jakms błedem w produkcji czy wadliwa partia nie jest przesłanka
do korzystania z przepisów o niezgodnosci towaruz umowa.

-- 
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Życie jest cierpieniem, pieniądze morfiną"
Received on Tue Nov 6 19:20:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Nov 2007 - 19:51:03 MET