Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 10:50:16 MET
Message-ID: <06112007.7DDFA90E@budzik61.poznan.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Osobnik posiadający mail tazzer@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Na koniec pytanie do bardziej obeznanych ode mnie. Mam nagrywarke DVD
> zakupiona 1.5 roku w komputroniku. Gwarancja 24 miesiace. Na www
> patrzylem i nie maja zadnych napedow Benq (wymiana odpada). W zwiazku
> z tym mam pytanie, jesli zazadam wymiany, a takowej nie beda w stanie
> zrobic, to czy jesli postanowia nieodplatnie naprawic, to musza to
> robic we wlasnym zakresie (ich wlasny sewis), czy np moga wyslac do
> serwisu Benq (bo gwarancja jeszcze jest)? Bo w sumie ja nie zgadzam
> sie na grawancje, tylko na "towar niezgodny z opisem", wie ktos jak to
> jest?

no ale przeciez producent nie mówił nic o tym ze towar przez dwa lata nie
moze sie zepsuc. Nawet wiecej - załozyłze oze sie zepsuc, i dlatego dał ci
gwarancje, prawda? Reasumujac - gdyby okazało sie ze napedy psuja sie przez
jakas wade fabryczna i jest to przypadłosc całej serii, jak najbardziej
mozesz skorzystac z tego prawa. Jezeli jednak towar zwyczajnie sie zepsuł -
korzystaj z gwarancji.

-- 
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain
Received on Tue Nov 6 10:55:05 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Nov 2007 - 11:51:03 MET