Dnia 06.11.2007, o godzinie 08.23.08, na pl.comp.pecet, Artur M. Piwko
napisał(a):
>> Na koniec pytanie do bardziej obeznanych ode mnie. Mam nagrywarke DVD
>> zakupiona 1.5 roku w komputroniku. Gwarancja 24 miesiace. Na www
>> patrzylem i nie maja zadnych napedow Benq (wymiana odpada). W zwiazku
>> z tym mam pytanie, jesli zazadam wymiany, a takowej nie beda w stanie
>> zrobic, to czy jesli postanowia nieodplatnie naprawic, to musza to
>> robic we wlasnym zakresie (ich wlasny sewis), czy np moga wyslac do
>> serwisu Benq (bo gwarancja jeszcze jest)? Bo w sumie ja nie zgadzam
>> sie na grawancje, tylko na "towar niezgodny z opisem", wie ktos jak to
>> jest?
> Po pierwsze - rozumiem, że nie działa. To warunek konieczny.
Nieprawda. Może działać, ale nie tak jak powinien (kolory w TV miały być
żyleta a są mdłe). Może nie mieć funkcji opisanych w instrukcji.
> Po drugie - jeśli zamierzasz skorzystać z tytułu niezgodności *musisz*
> udowodnić (w Twojej sytuacji), że wada występowała już w momencie
> zakupu.
To tylko 3/4 prawdy. Przez pierwsze pół roku to sprzedawca musi udowodnić,
że wada nie istniała w momencie sprzedaży.
> Po trzecie - żądać zawsze i wszystko możesz... ;)
Nie przesadzajmy. Chodzi o prawo a nie widzimisię.
-- Pozdrawiam, *Habeck* /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/ - SchutzbachReceived on Tue Nov 6 11:55:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Nov 2007 - 12:51:04 MET