Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek_at_buziaczek.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 08:23:08 MET

In the darkest hour on Mon, 05 Nov 2007 15:26:52 -0800,
Tazzer <tazzer@o2.pl> screamed:

> Na koniec pytanie do bardziej obeznanych ode mnie. Mam nagrywarke DVD
> zakupiona 1.5 roku w komputroniku. Gwarancja 24 miesiace. Na www
> patrzylem i nie maja zadnych napedow Benq (wymiana odpada). W zwiazku
> z tym mam pytanie, jesli zazadam wymiany, a takowej nie beda w stanie
> zrobic, to czy jesli postanowia nieodplatnie naprawic, to musza to
> robic we wlasnym zakresie (ich wlasny sewis), czy np moga wyslac do
> serwisu Benq (bo gwarancja jeszcze jest)? Bo w sumie ja nie zgadzam
> sie na grawancje, tylko na "towar niezgodny z opisem", wie ktos jak to
> [...]

Po pierwsze - rozumiem, że nie działa. To warunek konieczny.
Po drugie - jeśli zamierzasz skorzystać z tytułu niezgodności *musisz*
udowodnić (w Twojej sytuacji), że wada występowała już w momencie
zakupu.
Po trzecie - żądać zawsze i wszystko możesz... ;)

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
[ 08:20:58 user up 11517 days, 20:15,  1 user, load average: 0.00, 0.95, 0.50 ]