Re: Ile pomoze wymiana karty graficznej?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 11:34:34 MET

Brodi wrote:
> ale i tak wąskim gardłem tego kompa jest magistrala pamięci, o ile
> pamiętam jest to KT400 który nawet nie ma obsługi dual channel, tak że
> poza grafą i 256 DDR nie widze sensu ładować kasy w coś innego

A po co Ci dualchannel na socket7? Jest jakikolwiek procesor ktory z tego
skorzysta? To mit tak jak agpx8.

> wracając do tematu ..
> ja bym tam włożył jakiegoś GF 6 bo ma fajne DVI i bardzo dobre wyjście
> telewizyjne ( wg mnie gf 8600 gorzej wypada, no i w sterownikach
> jeszcze nie ma ustawień obrazu które są w modelach starszych jak
> 6600). Np gf 6600 za około 150 zł. Nie martw się prawie każda grafa
> AGP na tym pójdzie.

jak grafika to 6600 / 6600gt bylaby najlepszym wyjsciem. Na te podane na
poczatku nawet nie patrz.
Poza tym rzeczywiscie ciezko powiedziec co jest przyczyna przycinania...
moze najpierw pozycz od jakiegos kolegi dodatkowe 512 ramu i zobacz czy jest
poprawa.

--
chemik333