Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek_at_buziaczek.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 12:34:54 MET
Message-ID: <slrnfj0kau.4jq.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

In the darkest hour on Tue, 6 Nov 2007 11:52:25 +0100,
Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> screamed:
>>> serwisu Benq (bo gwarancja jeszcze jest)? Bo w sumie ja nie zgadzam
>>> sie na grawancje, tylko na "towar niezgodny z opisem", wie ktos jak to
>>> jest?
>> Po pierwsze - rozumiem, że nie działa. To warunek konieczny.
>
> Nieprawda. Może działać, ale nie tak jak powinien (kolory w TV miały być
> żyleta a są mdłe). Może nie mieć funkcji opisanych w instrukcji.
>

Zastosowałem za duży skrót. Miałem namyśli sprawność, nie samo działanie.

>> Po drugie - jeśli zamierzasz skorzystać z tytułu niezgodności *musisz*
>> udowodnić (w Twojej sytuacji), że wada występowała już w momencie
>> zakupu.
>
> To tylko 3/4 prawdy. Przez pierwsze pół roku to sprzedawca musi udowodnić,
> że wada nie istniała w momencie sprzedaży.
>

6 miesięcy w jego przypadku już dawno minęło...

-- 
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
[ 12:33:14 user up 11517 days,  0:28,  1 user, load average: 0.00, 0.95, 0.50 ]
                  (starting to chant):  Spam spam spam spam...
Received on Tue Nov 6 12:35:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Nov 2007 - 12:51:04 MET