Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 17:49:02 MET

> Acer to teraz 3 na świecie producent notebooków. Producent jest z Tajwanu.

niema to najmniejszego znaczenia, masa ludzi kupuje tandetny sprzet bo jest
tani a nie dobry.
na tym sie nakreca wyniki sprzedarzy.

> Ja mam acera od 3 lat i jest super do dziś. A robil po 20 godzin na dobę.
> Przez dwa lata. W pracy iu potem po poludniu i w nocy dekodowal DV AVI do
> DVD.

ja za to kilka sztuk mialem w pracy i padl kazdy.

> Teraz juz mniej bo awansowalem i notebook mi nie jest potrzebny
> (konieczność
> posiadania notebooka dotyczy niższego personelu)

hahah ciekawe stwierdzenie, cos sie na sile chcesz dowartosciowac
pieprzeniem takich glupot czy powaznie tak sobie wmawiasz?:)

> Poczytaj historię grupy to zobaczysz.

noo niech czyta czyta o acerach to mu sie odechce:)

--
pzdr
piotrek