Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 12:18:49 MET

On Fri, 2 Nov 2007 10:35:10 +0100, "Dysiek" <niemam@com.pl> wrote:

>Nie musi to byc nie-wiadomo-jaka karta. Teraz na stacjonarnym kompie mam
>Radeona X700 120 MB i wystarcza mi w zupelnosci. Czy tej jakosci karty sa
>montowane w laptopach czy raczej cos gorszego/lepszego? Co siedzi w tym HP?
>
>A co powiecie o innych firmach - np. Acer?

Jak więc już zauważyłeś kolego w kwesti polecania firmy (Acer, Asus,
itd.) znajdziesz takich, co to będą chwalić i takich, co to będą
narzekać.

A jeśli chodzi o ThinkPady - narzekających nie znajdziesz ;-) To chyba
o czymś świadczy, hm?

Dla Ciebie widzę dwie opcje:

1. Rozejrzyj się za ThinkPadami serii R6x (te już są wyprodukowane
przez Lenovo).

2. Albo jak już jeden kolega Ci poradził kup polisingowy (jak to się
posze!?) T4x, zrobiony jeszcze przez IBM.

Nie zrozum mnie źle: ThinkPady robione przez Lenovo są tak samo OK,
jak te robione przez IBM, tyle że nowy ThinkPad serii T znacznie
wykracza poza Twój budżet, więc szukaj wersji ekonomicznej R, za to
używane ThinkPady serii T już mają ceną przystępną.

Aha, jedna uwaga: jeśli kupisz coś serii T4x, to zapomnij o grach, one
nie mają dobrych kart graficznych.

--
z/svc