Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Gil <gilb_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 16:09:33 MET

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał(a):

> Nie warto, jeden z najgorszych producentów.

Jedyna wada Acera to chyba to, że oferuje juz tylko notebooki z Vista.
Acer to teraz 3 na świecie producent notebooków. Producent jest z Tajwanu.
Ja mam acera od 3 lat i jest super do dziś. A robil po 20 godzin na dobę.
Przez dwa lata. W pracy iu potem po poludniu i w nocy dekodowal DV AVI do DVD.
Teraz juz mniej bo awansowalem i notebook mi nie jest potrzebny (konieczność
posiadania notebooka dotyczy niższego personelu)
Poczytaj historię grupy to zobaczysz.