Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 17:46:35 MET

> Instrukcję przeczytałem. A Ty jesteś taki specjalista, co to wszystko wie?

nie ale instalowalem system juz na kilku asusach i nie mialem zadnego
problemu z poprawna konfiguracja systemu.
dwoch kolegow z pracy ma rowniez asusy i bardzo sobie chwala.
poprostu trzeba miec chociaz cien pojecia jak sie poslugiwac komputerem.

> Nie trzeba, kupiłęm komputer który ma po prostu działać.

ale troche sie trzeba na nich znac.

> Nie, kilkakrotne przeinstalowanie systemu nic nie pomogło, więc uważam to
> za stratę czasu.

widocznie nie potrafisz tego zrobic dobrze, daj go komus niech ci postawi
porzadnie system i bedziesz mial sprawnie dzialajacego notebooka.

--
pzdr
piotrek