Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: netman <m_at_-PRECZSPAMERSE-jic.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 14:00:19 MET

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:fgf3rh$q5g$1@nemesis.news.tpi.pl...

> z jakiej racji mialy wracac do ciebie?
> klient sie meczy z reklamacjami, miedzy innymi wysylajac Acery do brna w
> czechach bo tam maja seris ktory potrafi cokolwiek naprawiec bo wysylka do
> warszawy to pare mies w plecy bez notebooka.

z racji takiej, ze mam dobre relacje z kazdym moim klientem i nie jestem
typowym sprzedawca, sprzedac i zapomniec
jestem jego doradca - jesli cokowliek mu sie dzieje, przychodzi do mnie, nie
bawi sie w serwisy
cala procedure gwaraycjna zalatwiam w jego imieniu, wiec trzymam reke na
pulsie i zalatwiam jego sprawy

co do acerow to tak jak mowilem nie mam problemow, nawet jeden klient
mechanik samochodowy, w jakich warunkach pracuje ten acer juz ponad 2 lata i
chodzi, jedyne co zrobilismy - to dolozylismy pamieci (512 to za malo) i
dziala nadal, jest zadowolony, bateria pomimo ciaglego podpiecia do sieci
trzyma... coz chciec wiecej...