Re: Różnica w wydajności laptopowych dysków?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 14:17:29 MET

W dniu 2007-11-02 13:24, michalek pisze:
> Przymierzam się do kupienia dysku do laptopa.
> Trochę jest juz modeli z 7200 RPM.
> Czy różnica w wydajności w stosunku do tych 5400 jest
> wyraźnie zauważalna w działaniu komputera?

Rożnica jest porównywalna do różnicy w wydajności dysków desktopowych
(czyli widoczna w określonych aplikacjach intensywnie korzystających z
dysku), natomiast montując dysk 7200 rpm w laptopie tracisz na cichej
pracy i oszczędności energii. Praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź
pan głąb ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl