Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 12:59:02 MET

> na wszystkie sprzedae Acery - nie wrocil zaden w czasie gwarancji, w
> jednym po 5 latach uszkdzila sie karta grafikii

z jakiej racji mialy wracac do ciebie?
klient sie meczy z reklamacjami, miedzy innymi wysylajac Acery do brna w
czechach bo tam maja seris ktory potrafi cokolwiek naprawiec bo wysylka do
warszawy to pare mies w plecy bez notebooka.

> tak wiec decyduj ty - zobaczysz kupujac Acera bedziesz zadowolony

oj tak, szkoda ze opinie na forach, grupach i w roznych portalach
zajmujacymi sie notebookami maja zupelnie inne zdanie o Acerach.
u mnie na jakies 10 szt padl kazdy, mam inne porownanie jak widzisz.

--
pzdr
piotrek