Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 13:50:33 MET

Użytkownik "Dysiek" <niemam@com.pl> napisał w wiadomości
news:fget6c$np$1@inews.gazeta.pl...

> THX :-) A co np z ASUS-em?

Mam ASUS'a i nie życzę nikomu takiego zakupu.
Przeładowany firmowym oprogramowaniem, które jest do niczego i które jest
niemożliwe do wyplenienia.
Co z tego, że masz 1 Gb RAM-u, jeśli połowę od razu zajmują Ci programiki
wydumane przez ASUS'a i dublujące usługi zawarte w WIN XP?
Sam sprzęt zawiera mnóstwo bajerów, ale uruchomienie systemu trwa wieczność.
Więć po co mi taki "superszybki komputer"?
Wszystkie zalety szybkiego procesora i dfużej pamięci zostały tu skutecznie
zniweczone.
Mam go kilka miesięcy i już myślę o noweym sprzęcie.

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: