Re: Jak to jest? Odstajemy od świata ze sprzętem?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 09:58:54 MET

Radosław Sokół wrote:
> U nas też trochę ludzi ma niesamowicie rozbudowany sprzęt.
> Wcale nie odstajemy pod tym względem. Nawet bym się zasta-
> nawiał, czy nie odstajemy w drugą stronę, przesadzając z
> kupowaniem maszyn zbyt szybkich w stosunku do potrzeb.

Ja bym się nawet nie zastanawiał. Jaki procent użytkowników rzeczywiście
potrzebuje obecnie czegoś więcej niż grafiki zintegrowanej na płycie
głównej, a jaki procent kupuje komputery z kartą graficzną "luzem"?
Strzelałbym, że odpowiednio 10% i 90%.

Ja po ponad 20 latach używania PC (programowanie w 100 aspektach i 10
językach, dokumenty, internet, filmy) przesiadłem się ostatnio na płyty
zintegrowane i bardzo sobie chwalę tę decyzję. Cicho i zimno. No i
praktycznie o cenę karty graficznej taniej, bo zintegrowana wychodzi za
darmo.