Re: KArta Graficzna

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 09:52:35 MET

drv pisze:

> Chcę kupić jakąś fajną kartę graficzną na PCI-E do gierek. Do wydania mam
> około 250zł, moze troche wiecej . Co polecacie?
Tak do 300zł to brałbym GF od Galaxy np 7300GT lub 7600GS ale TYLKO w
wersji z Zalmanem. Niezle sie kreca te grafy a chlodzenie zapewnia
opowiednie odprowadzanie ciepla.
> Czym się w ogóle różni GS od GT i od czego ten skrót?
O ile sie orientuje to jest to zapozyczenie z branzy samochodowej a
nawiazuje w jakis sposob do tunningu... GS oznacz nieco mniejszy tunning
niz GT. Stopnujac: GS, GT, XT, XTX.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.