z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Dysiek <niemam_at_com.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 10:00:57 MET

Witam

Powoli przymierzam sie do zakupu laptopa (od razu napisze, ze specjalnie mi
sie nie spieszy i moge go szukac kilka miesiecy). Warto wspomniec, ze jesli
chodzi o nie to jestem laikiem.

Przedzial cenowy to cos w okolicach 2,5 tysiaca (3 tysiace to absolutne
maksimum).

Interesowala by mnie w miare dobra maszynka:
- min. 1 GB RAM
- mozliwosc korzystania z hot spotow itd (wi-fi to sie chyba nazywa?)
- dobra karta graficzna (zeby ew w jakas gre od czasu do czasu zagrac,
poogladac film itd; w ogole nie wiem jak rozpoznac ile karta ma megabajtow
pamieci - rzadko kto o tym pisze w ofercie)
- dosyc dobra firma (czyli jaka?)
- wygoda pisania
- rozsadna moc procesora (jaki procek wybrac)

Laptop nie bedzie sluzyl do niczego nadzwyczajnego - glownie internet,
podlaczanie go do rzutnika i puszczanie filmow, pisanie, czasami jakas
gierka.

Co polecacie?

Z gory dziekuje za rady
Dysiek