Re: OC czyli podkrecanie sprzetu - jakies rady?

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 13:20:50 MET

Użytkownik "Marcin P." <lelec@op.pl> napisał w wiadomości
news:fg4gqa$ddn$1@pippin.nask.net.pl...

> No wg mnie, może trzeba poszukać wydajnej karty dla dx9, bo przy tanich
> kartach serii 8xxx płacisz właśnie za dx10 ...
> a nie za wydajność. Dlatego ja poszedłem w Asusa Gf 7300 GT za ~200, choć już
> porównywałem przed zakupem wnikliwie wydajności w grach.

co do karty, to byla dopier co niedawno kupowana, czytajac i patrzac na testy,
przynajmniej to ta moja (dosc wysokie taktowanie i szybkie pamieci ddr3)
wypadala podobnie do gf7*** (w zblizonych cenach) a skoro tak, to stwierdzilem
ze wezme karte juz z dx10, takze wymiana karty poki co w najblizszym czasie nie
wchodzi w gre :)