Re: Shuttle AK32A

Autor: Piotr J. Podsiadły <ppodsia.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 12:25:57 MET

inst4nce <inst4nce@gazeta.pl> napisał(a):

> Jest sobie taki komputer:
> - Athlon XP 2000+
> - płyta Shuttle AK32A (VIA KT266A / VIA VT8233)
> - pamięć 256 MB DDR PC-266
> - dysk ATA 60 GB
> Czy mogę tam dołożyć dysk ATA 160 GB (czy będzie widoczny dla BIOS) oraz czy
> zadziała pamięć 1 GB DDR PC-400?

Co do pamieci to powinno dzialac.
http://eu.shuttle.com/en/desktopdefault.aspx/tabid-546/558_read-9905/
jest up to 2GB, w instrukcji na stronie 8 rownież (ja mam AK32, u mnie bylo
2x512 PC3200, moduły od roznych producentow),

co do dysku nie wiem, ja mialem najwiekszy dysk 80 GB i dzialal. Trzeba by
poszukac ostatniego biosu i poczytac liste zmian, albo pytac support na
stronie producenta.

Generalnie sprobuj sie dogadac ze sprzedawca ze jak cos bedzie nie tak to
oddasz/wymienisz. Tak bedzie najbezpieczniej.

Pozdrawiam
PJP