Re: plyta pod C2D (E6750)

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 01:01:21 MET

Zonk pisze:
> To ze 99% zwiech powodował np win 98 to moge sie zgodzic. To ze nie
> wstaje z uspienia to mozna tez podciagnac pod stablinosci, niestabilnie
> dziala w uspieniu :) Nie jest to kwestia wylaczenia zasilania w czasie
> gdy spi bo by sie wladczal od poczatku (pelen POST itd) a wlacza sie i
> jest "cisza".
Niestety, mam podobne problemy chyba z wszelkimi płytami głownymi, poza
laptopami. Niestety, zależnie od jakości ramu, konfiguracji ramu i
płyty, i niewiadomoczego - czasami działa uśpienie do ram prawidłowo
(albo raz na jakiś czas nie obudzi się), a czasami wcale i nic nie można
na to poradzić... A szkoda