Re: plyta pod C2D (E6750)

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 02:09:32 MET

Użytkownik "Zonk" <zonk@zonk.spamer> napisał w wiadomości
news:fg357l$3an$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ogolnie sie zgadzam ale w jakims biosie widzialem (do innej plyty) zapis
> ze poprawia stabilnosc dla 4 bankow pamieci itp.

Niektóre opcje w biosie działają dość "zapobiegawczo". Np. w mojej płycie
jest podobna opcja, której działanie polega tylko na poluzowaniu timingów,
co jest zupełnie zbędne. Natomiast czasem zdarza się, że jakaś funkcja w CPU
/ płycie jest "na granicy" jego możliwości i czasem lepiej się od tej
granicy "odsunąć" (bo to o czym pisze to prawdopodobnie włączenie trybu 2T,
który poprawiał stabilność przy obsadzeniu wszystkich banków pamięci na
płycie (co czasami powodowało problemy))