Re: plyta pod C2D (E6750)

Autor: Zonk <zonk_at_zonk.spamer>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 00:15:01 MET

PSYLO wrote:

> Gdybyś miał to to nie byłby "minus" płyty tylko jej cecha
> kwalifikująca do naprawy gwarancyjnej. Czasy uzyskiwania "jak
> najlepszej stabilności" minęły już dość dawno (ok. premiery XP?) i
> dzisiaj już _każdy_ sprawny i dobrze skonfigurowany zestaw jest
> idealnie stabilny.

ogolnie sie zgadzam ale w jakims biosie widzialem (do innej plyty) zapis ze
poprawia stabilnosc dla 4 bankow pamieci itp.

To ze 99% zwiech powodował np win 98 to moge sie zgodzic. To ze nie wstaje z
uspienia to mozna tez podciagnac pod stablinosci, niestabilnie dziala w
uspieniu :) Nie jest to kwestia wylaczenia zasilania w czasie gdy spi bo by sie
wladczal od poczatku (pelen POST itd) a wlacza sie i jest "cisza". Plyta nie
jest droga, ma dobre podzespoly , choc mi na abicie przez 7lat nie spuchly
kondensatory zwykle.