przestawić komputer 10m dalej...

Autor: Marek <marxjo_at_data.home.pl>
Data: Mon 29 Oct 2007 - 01:04:46 MET

Witam,

Tak sobie pomyślałem, że zamiast wydawać pieniądze na jakieś durne
wyciszacze do komputera, wentylatory, kołki, szyny, silentery, czy samą
cichą obudowę, to może by tak postawić komputer z 10 metrów dalej...?

Mam takie pomieszczonko za ścianą i gdzieś tak 8-10 metrów od monitora
mógłbym postawić skrzynkę. Stamtąd odprowadziłbym tylko kable USB (z
repeaterem) oraz kabel sygnałowy od monitora - DSUB.

Pomysł zrealizowałbym już teraz, ale kłopotem jest monitor. Parę razy
kupowałem kiedyś takie przedłużacze kabla sygnałowego do monitora -
ekranowane, z dodatkowymi ferrytami, chińskie, bardziej chińskie i qpa.
Utrata jakości na sygnale a to co widziałem to było tylko 60 Hz i rozmazany
obraz - coś jakby przesunięcie.

Aha, jakość obrazu ma tu pierwszorzędne znaczenie. Po cenie oczywiście.
Czy próbowaliście już rozwiązać ten problem ?

Ja chciałbym mieć ciszę i pozbyć się smrodu komputera z pomieszczenia.