Re: czy warto kupić używany sprzęt?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 19:26:54 MET DST

> Tysięcy komputerów nie widziałem, ale setki -- tak.
> I ani jednego z uszkodzonymi w ten sposób kondensatorami
> elektrolitycznymi.

no ta rzad wielkosci taki jak u mnie:)
z tym ze ja widzialem wieeeele wylanych kondensatorow, elektronikiem nie
jestem.
jak byly w jakies zlomowanej plycie kondensatory ktore pasowaly to
wymienialem, jak nie to wymienialem plyte:)

aha jednego kondensatora nie widzialem...... jak strzelil zasilacz, nozki po
nim zostaly:)
huk i dym byl pierwsza klasa:D

> A jeśli już -- chyba kondensator kosztuje tyle co nic. :)
> I w razie czego wymiana trwa przysłowiową chwilę, o ile
> dostęp do kondensatora jest dobry.

owszem.

> No i zazwyczaj łatwiej taki kondensator wymienić niż sprawdzić.

w 99% przypadkow widac golym okiem, albo spuchniety albo wylany

--
pzdr
piotrek