Re: ACER ASPIRE 5672WLMI

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 27 Oct 2007 - 19:26:06 MET DST

Piotrek pisze:

> ja tez widzialem takie przypadki w roznych notebookach.
> pisalem na grupie ze w T4x tez byly problemy z napedami, oczywiscie to byl
> jakis niewielki problem ale zdazalo sie.
> ja nie pisze ze inne notebooki sie nie psuja, ale IBMow mialem w rekach
> kilkadziesiat a problemy byly z kilkoma.
> co do Acera zebym nie sklamal ale nie znam zadnego ktory by byl bez jakiejs
> awari, a widzialem ich okolo 10 szt.
> sam widzisz chyba roznice?

Ależ ja nie twierdzę że Acer jest bezawaryjny. Jedynie, że jego
awaryjność teraz nijak ma się do makabry z przed roku i nie jest jakoś
znacząco większa niż innego sprzętu zbliżonej klasy.

--
|Andrea     |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180
Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB
WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySE