SB X-Fi - Ktory model wybrac?

Autor: Misiek <misiekfu_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 21:53:01 MET DST

Witam!
Zdecydowalem sie na zakup karty dzwiekowej do swojego kompa ( dodam ze nigdy
nie mialem "prawdziwej " karty zawsze byly zintegrowane ).
Myslalem ze to bedzie prosta sprawa ale jak zwykle okazalo sie calkowicie
inaczej :( Sporo juz sie dowiedzialem ale dalej jakos nie bardzo wiem na co
sie zdecydowac dlatego prosil bym o rade :)
Jesli chodzi o zastosowanie karty to chodzi mi glownie o gry, w dalszej
kolejnosci sa muzyka i filmy.
Jak na razie nastawilem sie na X-Fi XtremeMusic GOLD ale mysle tez o X-FI
XTREME GAMER-FATALITY PRO EDITION tylko nie wiem czy jest sens wydac ponad
100zl wiecej za tego GAMERa. Nie jestem moze jakims zapalonym audiofilem ale
z drugiej strony cenie sobie doby dzwiek :)
Glosniki z jakimi grala by ta karta to zestaw 5.1 Creative Inspire T6060
Aha i jeszcze jedno: slyszalem ze X-Fi maja problemy z jakimis plytami
glownymi. Ja mam Asusa M2N-E.
Bede wdzieczny za kazda podpowiedz :)

Pozdrawiam!
Misiek