Ploter

Autor: Paweł <abunai_at_onet.eu>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 21:52:33 MET DST

Witam !

Potrzebuje urządzenia do drukowania większej liczby kolorowych ulotek i
wizytówek. Interesuje mnie format A4 i A3 - większych nie będę drukować.
Urządzenie powinno dać wydruk dobry jakościowo, tani i taki co pod wpływem
wody nie zmaże się (tak jak to jest w drukarkach atramentowych).

Jestem laikiem w tej dziedzinie dlatego proszę o uwagi, co kupić i na co
trzeba zwracac uwagę. Może ktoś wie jakie urządzenia wykorzystują firmy do
robienia ulotek reklamowych ?

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Paweł