Re: SB X-Fi - Ktory model wybrac?

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 23:05:20 MET DST

> Jesli chodzi o zastosowanie karty to chodzi mi glownie o gry, w dalszej
> kolejnosci sa muzyka i filmy.
> Jak na razie nastawilem sie na X-Fi XtremeMusic GOLD ale mysle tez o X-FI
> XTREME GAMER-FATALITY PRO EDITION tylko nie wiem czy jest sens wydac ponad
> 100zl wiecej za tego GAMERa. Nie jestem moze jakims zapalonym audiofilem
> ale z drugiej strony cenie sobie doby dzwiek :)
> Glosniki z jakimi grala by ta karta to zestaw 5.1 Creative Inspire T6060
> Aha i jeszcze jedno: slyszalem ze X-Fi maja problemy z jakimis plytami
> glownymi. Ja mam Asusa M2N-E.

jezeli gry to raczej audigy czy ew. xgamer (zeby eax mialo)
jezeli miales caly czas integre to "cenie sobie dobry dzwiek" raczej dziwnie
brzmi (IMHO dowolna integra to dzwiek slaby lub sredni w zal. od plyty)

generalnie to ja bym bral audigy 2 zs oem to koszt max 170 pln (bron boze
te low profile co po 70 zlotych na allego sa ) a reszte wydal na cos innego

w stosunku do xmusic masz eax co afaik w grach nieco pomaga
na tych glosnikach (a smiem twierdzic ze na dowolnych innych tez) roznicy w
stosunku do innych kart creative nie uslyszysz zadnych