Re: jaki komp wysarczy aby moc spokojnie grac w najnowsz gry?

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 20:11:40 MET DST

Benjamin pisze:

> Procek - Athlon 64 X2 3600+ wraz z Pentagramem Cu-100
> Grafika - Gigabyte GeForce 7600 GT 256 MB

> Zestaw ten mam około miesiąca i jak dotychczas nie trafiłem na grę, z którą miałbym jakikolwiek
> problem (wszystkie chodziły na maksymalnej ilości detali, w najwyższych rozdzielczościach). Ani

Powinieneś też dodać, że dotychczas testowałeś windowsowe Kierki,
Pasjansa, Pinballa i Sapera. Te rzeczywiście uruchomisz w najwyższych
rozdzielczościach i na maksymalnej ilości detali. Gorzej będzie gdy
uruchomisz jakąkolwiek współczesną grę 3D, np. BioShock - nie pograsz
płynnie nawet w 1024x768. Elementy komputera które wymieniłem to minimum
do gier, ale sprzed 2 lat.