Re: jaki komp wysarczy aby moc spokojnie grac w najnowsz gry?

Autor: Benjamin <kapoeira_at_op.pl>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 17:37:05 MET DST

Użytkownik "Tapio" <tapio@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1192364182.134192.15410@i38g2000prf.googlegroups.com...
> Witam,
> Od pewnego czasu przegladam internet w poszukiwaniu kompa do gier.
> Ofert jest naprawde duzo dlatego chcialbym zawezic swoje poszukiwania
> zadajac to pytanie. Jaka jednostka pozwoli mi spokojne grac w
> najnowsze gry bez problemow sprzetowych? Chodzi mi o to aby nie
> przepalcic za sprzet i nie wykorzystwac jego mozliwosci. Czy
> inwestowac w procesor core 2 duo i jaka karte grafiki wybrac?
> Powiedzmy ze kwota jaka chcialbym przeznaczyc na sama skrzynie to ok
> 2500zl.
> Pozdr
> [...]
---------------------------------------
Witam
Niedawno miałem taki sam dylemat. W tej chwili jestem szczęśliwym posiadaczem kompa o następujących
parametrach:

Płyta - ABIT KN9 na nForce 4 Ultra
Procek - Athlon 64 X2 3600+ wraz z Pentagramem Cu-100
Ram - Geil 2 GB 667 Mhz CL 2.5
Grafika - Gigabyte GeForce 7600 GT 256 MB
HDD - Seagate 320GB 7200 SATA II + NCQ
Dźwięk - Sound Blaster 24-bit Live! (przełożony ze starego kompa)

Zestaw ten mam około miesiąca i jak dotychczas nie trafiłem na grę, z którą miałbym jakikolwiek
problem (wszystkie chodziły na maksymalnej ilości detali, w najwyższych rozdzielczościach). Ani
jeden element z tej konfiguracji nie jest podkręcony, wszystko chodzi na ustawieniach fabrycznych.
Szczerze polecam taki zestrawik, a jego cena to 1.670,00 zł (składałem sam z części kupionych na
Allegro). Miłej zabawy !!!

Benjamin