Re: bezd¼wiêczny PCet

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 11 Oct 2007 - 23:03:57 MET DST

> Ja mam to:
>
> http://pclab.pl/art15400-5.html
>
> i przyznajê, ¿e ³adnie siê sprawdza. Wiatrak zostawi³em, chocia¿ bez
> niego mój Sempron 2800+ te¿ siê nie przegrzewa³ - w zamian wy³±czy³em
> wyci±g z obudowy (skierowany w tê sam± stronê, resztê za³atwia 120cm
> went zasilacza).

Ca³y ten Ninja za pewnie 150 z³ to pieni±dze w b³oto. Powtórzê, ¿e dobrze
skonfigurowany BOXOWY wiatrak jest bezszelestny. Po co wiêc p³aciæ za inny?
Fakt, ¿e w starym procesorze, jakim jest Sempron 2800+, nie na C&Q wiêc si³±
rzeczy boxowy wiatrak nie ma czasu na spowalnianie obrotów.

> http://www.cooling.pl/revoltec-hard-drive-silencer,produkt,1172.html
>
> dysk mam na czym¶ takim - do¶æ nie¼le wyt³umi³o drgania.

Gumowe dystanse do dysków znacz±co os³abiaj± wymianê ciep³a miêdzy dyskiem a
obudow± (gdy metalowe elementy obu siê stykaj± - wymiana jest du¿a). Mo¿e to
zagroziæ dyskowi i na przyk³ad skróciæ jego czas bezawaryjnej pracy. Warto
to tak¿e mieæ na wzglêdzie.

MN