Re: bezdźwięczny PCet

Autor: emil <emil.prochnicki_at_gmail.com>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 02:40:45 MET DST

Użytkownik Marcin Narzynski napisał:
> [...]

Heh z tym coolerem to overkill, U mnie sempron 2800+ chodził kawał
czasu na boxowym radiatorze bez wentyla, grzał się trochę 60-65 *C (w
stresie) ale komp się nie resetował.

> Gumowe dystanse do dysków znacząco osłabiają wymianę ciepła między
> dyskiem a obudową (gdy metalowe elementy obu się stykają - wymiana jest
> duża). Może to zagrozić dyskowi i na przykład skrócić jego czas
> bezawaryjnej pracy. Warto to także mieć na względzie.

Po co kombinować, stary CD-rom i 1m2 maty bitumicznej 2mm załatwia
sprawę definitywnie:
http://forum.dzikie.net/index.php?action=show_temat&id=17759