Re: Lenovo R61 - dosc tani a czy dobry?

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Mon 01 Oct 2007 - 23:04:17 MET DST

> Troche lipna polityka,ciekawe czym tojest podyktowane, swoja droga
> czemu jednak wybrales Lenovo anie Asusa, czy HP albo Acera?

Polityka durna na maksa, niewiem czym podyktowania (waga, wielkosc, cena?,
czy po prostu marketing)
Acer brrr nawet nie byl rozwazany. Asus mnogosc modeli zniecheca do wyboru,
poza tym znajomy ma - nie powala mnie, no i jakos ekrany panoramiczne mnie
nie krecily, zwlaszcza te 1280x800 no i w Lenovo IPS mnie przyciagnal. Aha -
blyszczacy ekran dla mnie odpada. Wszyscy mówia, ze jest super, wlacznie ze
sprzedawca z Vobisu - ten nawet stwierdzil, ze modele matowe sa przestarzale
i sa wycofywane... Jasne. Ciekawe czemu mój Eizo tez ma matowa skoro
blyszczaca jest taka super. Prawda jest taka: blyszczaca matryca oferuja
mnogosc odblasku daje iluzoryczne wrazenie lepszej czerni (bo w ogóle
kiepsko widac hy hy). Ale jak kots jest narcyzem - polecam, napatrzy sie na
siebie do woli. HP odpadl wlasnie za matryce (myslalem nad 7400). A Thnikpad
to Thinkpad - czarne na czarnym i wszystko jasne.

> A jak wyrazistosc z nienatywna rodzialka?
Daje rade do www czy emaila, w powaznej aplikacji moge jednym ruchem zapodac
natywna i gotowe.

> I tak w ogole dzieki za podpowiedzi. Niestety ja teaz siedzie w
> niemczedch i mam sporadyczny dostep do netu (bo tutaj nie kupie lapsa,
> bota niemiecka klawiatura....), wiec odezwe sie pewnie za tydzien,

Zaden problem - kupno notebooka to nie zakup buleczki z serem - lepiej
popytac, poczytac i sie powaznie zastanowic. Z notkiem jest jhak z nowym
autem - kupujesz i od razu sporo tracisz , w dodatku praktycznie zero
rozbudowy - lepiej to wszystko przemysl i wybierz najlepszy dla siebie (na
teraz oraz na "Za chwile")

--
Mariusz